10. november 2013

Forbrugerombudsmandens erfaringer med den nye markedsføringslov

Forbrugerombudsmanden har for nylig skrevet en artikel til “Juristen” (nr. 7 2007) om erfaringerne med den nye markedsføringslov, der trådte i kraft i 2006. I artiklen kommer Forbrugerombudsmanden bl.a. ind på de nye bestemmelser om salgsfremmende foranstaltninger, skjult reklame og prisoplysninger, ligesom der ses nærmere på betydningen af det nye direktiv om urimelig handelspraksis, som trådte i kraft 1. december 2007.

Artiklen ligger frit tilgængelig på DJØF’s hjemmeside.

Læs artiklen “Erfaringer med den nye markedsføringslov” på DJØF’s hjemmeside.

Læs forarbejderne til de seneste ændringer i markedsføringsloven her på hjemmesiden.

Relaterede indlæg

Sikkerhedstip om ransomware

Sikkerhedstip om ransomware

Vejle Kommune indstilles til bøde

Vejle Kommune indstilles til bøde

Vejle Kommune indstilles til bøde

Vejle Kommune indstilles til bøde

Ny afgørelse: Videregivelse af oplysninger om Nordeas kunder ved salg

Ny afgørelse: Videregivelse af oplysninger om Nordeas kunder ved salg
{"email":"Email address invalid","url":"Website address invalid","required":"Required field missing"}